06 Mar. 2005 17:10
Hallo !
Bin durch Zufall via ebay günstig an einen 920iger Zylinder plus neue Laufbuchsen geraten.
Hat jemand Erfahrungen mit Kolben, Laufspiel und sonstigen speziellen Eigenschaften ?
Matthias
920iger Commando
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920iger Commando
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I hob blos einfach nu koa Zeid ghabd zum schreim. Zum 920er Modor konne scho a bissal wos song.I hob so an 920er Modor vo am Modocross Gschbann ausabaud und in mein Slimline Rahma nei, da Bums vo Und raus war gans ordnlich und ma hod Gesamdüwasedsung so lang macha kenna, daß bei 6000rpm ca.200km/h
nach R90S Tacho glaffn is. D‘Vibrationen warn awa so gewaldig, das ma gmond hod da Lenga war dobbed so digg wia normal und ausadem hods a den richdign Bligg fia d‘Augn ned grod leichda gmachd, ohne Schmarrn.Koim warn a schdandard Vadichdung und d‘Noggnwoin war a Schdandard.Einbaumaße woase ned.Dea modor hod dann a boormeu zwiggd, bisa sofui Öl brauchd hod, dasen ausanandagnomma hob.
Es san dann neie Üwamoß Koim neikemma und des Ganze is auf 12 Hundadsdl bohrd woan. Wahrscheinlich war des a bissal z‘knabb, weil de Zwiggarei weida ganga is.
I hob dann in England beim Fair Spares an Dauschzylinda ghoid und glei endschbrechnde Koim mid a bissal häara Vadichdung dazu, ausadem is a 4S Noggnweun neikemma. Des Ganze howe dann awa in Commando Rahma nei, wega de Vibrationen. D‘Kuawewweun is a beim Fair Spares nu auf de Koim und Pleuel gwuchd worn. Mid dem Gschoß binne dan glei auf d‘Rennbahn. Is ned schlächd glaffn, solang wia i de Andan an mia voabeilossn hob.Vo do ob wo i mia dengd hob so kons ned weida geh und i a wene am Gashahn drahd hob war des Drumm a scho wieda hie und zwar kompledd. Zylinda am Fuaß zabräsld und Kuawekheis rund um an Zylindafuaß mid obgrissn. I hob dann de 4S noggnweun in an 850ga Modor nei,dea a bissal an bearwadn Kopf drauf ghabbd hod und abissal meahra Vadichdung und i däd song dea gehd bessa und hebbd.
Sofui fias Easde. Good Nachd
Fast Bäck
nach R90S Tacho glaffn is. D‘Vibrationen warn awa so gewaldig, das ma gmond hod da Lenga war dobbed so digg wia normal und ausadem hods a den richdign Bligg fia d‘Augn ned grod leichda gmachd, ohne Schmarrn.Koim warn a schdandard Vadichdung und d‘Noggnwoin war a Schdandard.Einbaumaße woase ned.Dea modor hod dann a boormeu zwiggd, bisa sofui Öl brauchd hod, dasen ausanandagnomma hob.
Es san dann neie Üwamoß Koim neikemma und des Ganze is auf 12 Hundadsdl bohrd woan. Wahrscheinlich war des a bissal z‘knabb, weil de Zwiggarei weida ganga is.
I hob dann in England beim Fair Spares an Dauschzylinda ghoid und glei endschbrechnde Koim mid a bissal häara Vadichdung dazu, ausadem is a 4S Noggnweun neikemma. Des Ganze howe dann awa in Commando Rahma nei, wega de Vibrationen. D‘Kuawewweun is a beim Fair Spares nu auf de Koim und Pleuel gwuchd worn. Mid dem Gschoß binne dan glei auf d‘Rennbahn. Is ned schlächd glaffn, solang wia i de Andan an mia voabeilossn hob.Vo do ob wo i mia dengd hob so kons ned weida geh und i a wene am Gashahn drahd hob war des Drumm a scho wieda hie und zwar kompledd. Zylinda am Fuaß zabräsld und Kuawekheis rund um an Zylindafuaß mid obgrissn. I hob dann de 4S noggnweun in an 850ga Modor nei,dea a bissal an bearwadn Kopf drauf ghabbd hod und abissal meahra Vadichdung und i däd song dea gehd bessa und hebbd.
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